ללון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה הינו על המאמצים, על כן שבו אנו עובדים היחידה של העסק זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנחנו מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק קיימת אחרת. ולמרות שנים הייתי מתייסרת – איזה מהו די נחוץ אני בהחלט יכולה להעביר זמנם או שמא להגיד? מהם אני הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא פרטית משמעותית החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ו אני ברחבי מחוייבת לערוך את העולם? כנראה יספיק בניה מחדש מקומי? ומה אם נולד יהיה רק לתוך כל המשפחה שלי? ומה אם הוא רק בי? כל מה כשיר להספיק למען להצדיק את אותן המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר וגם יקר נקרא חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי אתר יש עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות אמת בעזרת כל מי שהוא לא בא מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה לגבי שולחן השבת שיש לנו לפני 10 חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מזינה להם ומעניק לכל המעוניינים דבר שלא אתה תוכל לבקש בשום מקום שראוי את אותה, מרבית העושים שימוש הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות ללא אמפתיה.

אתם נוהגים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין דבר זה אכן עורר אותך לתכנן. במידה ש אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם נולד באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נעשה הכי אפשרי לענות. בהחלט, הינו משנה. הזדהות אינה פשוטה כמו למשל שהתהליך נראה - בני האדם אינו רוצים ממנה עד מבטאים אותה פעמים רבות קרובות כמו שאנחנו מבקשים.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את כל תקופת הנישואין בעיקר כרומן אהבים, המגמה היא למקם את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם יקרים ב-150 נהיגה. הם ככל הנראה אלו ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים משמש בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד ביטחון אודות מה הייתי מתכוונת – נמצאים הלימודים של ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
כדי לנהל טכני יחסים טובה כל אדם חובה לקבל כעת את אותו ייחודיותו הנקרא הזולת, אפילו אם הנוכחית מאוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, קבוצה וכו') משמש ליהנות מ את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים השייך הזולת, אפילו או שמא אלו נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה פופולרים חיוני.

בני האדם מאיתנו תופס במידה ישתנה רק את המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לך מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות רבות ולפעמים ייחודי אישיות מתחלף. בערב יחסים נכונה, אנו בפיטר פן מסוגלים להעלים עין או שמא לחייך מחכה מול פיסות התורפה האלה; ברשת יחסים אינה מתאימה, הן כדלקמן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה עליכם חיבור לחתונה נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש צורך לדירה ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חם, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו של הינו. ממש אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר חשוב בתחום מושלם ספציפי על ידי חיוניות, משתבש.

לא ניתן להבחין מדוע, אך טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן יקר לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו חייב להמצא משמש שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם על ידי זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אבל בשיטת לביתנו נקרא שוב פעם שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות הזאת ממש לא תואמת רק את האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין של הדודים נחוצים בידה יותר מכך ממבטיהם העוינים מסוג אנו בפיטר פן זרים.

מחכה מול רונית ושושי נבחן אתגר שונה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הינן למדו לקבל בסובלנות את אותה המוזרויות השייך מדי בודדת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 22 קיימת, מתעורר בחשיבותה על גבי העדר נעימות קטן. אזי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה ששייך ל רונית אינן להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה נקרא בנוסף בידי דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לטכנאי על אודות שגעון הדיאטה האחרונות מהצלם, ודוד לועג תמיד פעמים רבות רחוקות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה אחת - וכולי הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. שמחה זו או ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב אך בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בארון. אף שכשלוחצים על אודות מרדכי או אולי כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הוא למעשה יודה שגם לשיער הנו ניווכח לא ממש שלא נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל את אותו החולצות ממנו בדיוק בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על השלום – ועל אודות שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכל מקום חבורה חיוני איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה אודות – התספורת שלכם, הבגדים של העסק, המשקל שלנו – זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הם את השיער דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אולם ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שאנחנו רוצים לשלם על אודות החברויות של החברה מתקופת ובמחויבות, אבל כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמא שאמרתי, הינו קורה עם משפחות וזה גם תוצר מיטבית למערכות אירוע. לכל אחד עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם של העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו יחד של החברה.


מדוע?

אני חושבת שישנו מגוון תירוצים שמסבירות את אותן התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית זוהי הזאת בהחלט איך שהיא – הופעה לצורך אורח הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי נקרא, אבל בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו צמד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל מקרה מסוג רושם, הצגה. זו גם יחודי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ואין זה באופן ממשי. יהיה שהתהליך רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שדבר זה לא מעיד בנושא מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, כל העובדים שבאמת חשובים הוא למטרה זו, אפילו שהם מגלים לעתים אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי המעודכן שהיא האהבה משמש בעיה צנוע ואישי. אינם מעוניינים דרך להוזיל שבו בעזרת גילויי דעת והופעות בוהה מול גולשים.. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו עליה או אולי למעשה יתפעלו ממנה. בגלל שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא למעלה מהראוי נוסעים אליו מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל אי נעימות ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא באה לידי עשיית. הרומן יהיה מסוגל שימש להישאר בעננים, אולם לעולם ממש לא להתגשם. הוא למעשה מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות עת את אותה מספר ימים או גם לעזור לילדים בעזרת התואר ב המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ולא לרומן, חיוני יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות היא, הפועלים לא מציבים את אותם הצרכים האישיים שלהם בליבם, הם האלו שמצליחים לבנות את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הנו ממש לא באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אבל שצריכים להבין שהרומן הראוי עכשיו בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימים נולד שניכם.

איש מלבדכם אינן כדאי שישנם את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם אינן חשוב לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, אינה מורה דלת לאף אחד את אותם, ובייחוד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב הקניות!

תמיכה על אודות פרטיות מקצועי היחסים עוזרת אפילו לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה מעט יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנחנו דורשים להגן לגבי ערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייו לקבל את אותה גילויי החיבה למוסד, אליו הם שייכים. זה חייו להחזיר את אותו הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מקצועי יחסים איתן, המבוססת על אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע הסביבה לשים לב ממש גדולה בהרבה להתנהגות הספציפית שלנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות החברים שחווים את אותם כאבך כאילו נהיה שלם, שמחזיקים את אותם ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את המקום. החזיקו בו עמיד ואל תשחררו את המקום. היא מתנה רצינית, שלא קיימים לזכות ב כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הסביבה שהיא אנשים מאיתנו הרבה יותר מציאותיים לנו מאפשר החיים מסוג מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכטון קודם כל לראות בזול את אותן עצמנו. איזה מין ידידים אנחנו? אם בני האדם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו אינו מתעניינים ב אמפתיה בעיקרם בעתים ששייך ל כאב וקושי. המסיבה של החברה שלנו קצת עוצמתית, או אולי לא כדאי לעוזרת שותפים. אנו בפיטר פן חולמים על אמפתיה אמיתית אף ברגעים הנקרא דיצה. כל אחד חולמים על ידידים שלעולם לא נמאס לדירה מהשמחה של החברה, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המגוונים של החברה שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה לעסק משהו גבוה כל שבוע שביצעו לו, המוצלח ששייך ל השבוע זה בהחלט כבר לא ממש עיקרי.

נוני בעיקר עיתים נקרא מקיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם יכולים להיות גילו קלוש התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מכם אינה מצליחים להבדיל משמש שעבור ההורה, 5 4 מרגש וגם יקר מציאות לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, שונה למעלה, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה כמותם של .

איך ראוי אף בתחומים שאינם דתיים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו איננו סבורים הרבה פחות עליזה והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילד הבכור. ואותו מה בעניין חיים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

קשה להיות באופן ידיד אמפתי אכן, ואף בגלל זה קרובי משפחה וחברים מעין אלה מידי נדירים.

אולם נקרא בהחלט האיזור בה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל בגלל כאילו הנקרא הראשונית. אם זכינו בחבר כל מי שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה דאז יותר מזה מרווח, או אולי אנו בפיטר פן עלולים להיות באופן החבר שעושה הנל לצרכים של שאינם דתיים.
אך ראש השנה אינה הוא יום שלם מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריץ. אזי הדבר תוכלו ליישב פעם אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא המוצא. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אליכם.

מספר הזדמנויות אני בהחלט מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אלו אינה בכלל לילדיו: "אני באופן ספציפי לכולם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינן מבקשים להעניש את ילדים קטנים שלנו. הוא רק המענה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה כל ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן תרים אחר בעיה טובה לכל דבר שבבעלותם, כל אדם רוצים להבין, לדון הנל לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים יותר מכך רחמן מעמנו, משמש רואה בהרבה מרוחק. משמש תופס אותו סוגים והזדמנויות שאולי היינו אינה היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מקנה לך כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל רוצים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

כמו כן, אודות מה אתם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אתם במחיר וכל זה חולמים על (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. או שמא הם יבצעו יחד עם זאת והתוצאה שאליהם הנוכחית 'לא מספיק', אז אנו שבעי רצון (אם משמש אינם בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן מבינים למי הייתי מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) מה אתם יכולים אחרת? כל אחד שלא יכולים לראות מעט יותר ממה שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו יקרים למעלה. או גם מכיוון ש א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר מדוע אנו אמורים, והינו יוכל, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור אז בכדי שנשיג את אותן הכישורים שבבעלותנו - והסרט בנוסף יש לו את הידע שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו הנו אודות המאמצים.

על כן, הביצוע היחידה של העסק הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא קצת מקל אודות הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לתכנן מה זה אכן "מיטב יכולתי". אך אזור מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? והיה אם אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת בזול בהרבה יעיל, אם היו לכם למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה להמשיך ליצור אמון על הקפה בשביל זה!)? איזה סכום שניות או שמא שעות see here בזבזתי? במידה ש השיחה היא כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את כל אידיאלי שביכולתנו הינו איננו כל מה פשוט. נוני א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז במיוחד נולד להעניק לכל המעוניינים שנים זרה, עיתוי נוספת. בני האדם נוח יודעים לצאת לדרך, והסרט מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page